boncukannesi123 Kızlar bebeğime sleepy alacağım ama hangisini önerirsiniz? Natural ekstra gece bezi o kadar çeşitli ki günlük aktivite bezi ile gece yatamıyor mu mesela
66arasim boncukannesi123 ben almıştım bu markayı bilmiyorum diğer anneler ne düşünür memenun kalmadım sızdırma yaptı iç pamuğunu çok azaltmışlar inceltmisler Molfix mavi paket kullanıyorum harika çok memnunuz hiç bir şekilde pişik olmadi bu zamana kadar bebeğim 3.5 aylık
tosbikannesiiiiiii boncukannesi123 sade sleepy extra yazan daha güzel naturelde çiş kaka falan yaptı mi bazen poposuna yapışıyor ve bezin içindeki tanecikler çıkıyor . O yüzden bi dahaki bez alımında sleepy extra alacağım
Nezonezo boncukannesi123 ben yesıllı beyazlı paketını kullanıorm dıgerlerının ıslerı kotu sankı pamuk koymuslt gıbı hemen doluo takıo pışık yapıyor ben yesıllı beyazlı paketını kullanıorm
Kbra_1992 boncukannesi123 ben uzun zamandır bio natural kullanıyorum şuan 17 aylık gecede gündüzde onu kullanıyorum içi fln çok gsl ama fiyatı baya arttı