10 aya yaklasana kadar hersey mukemmeldi ama taki o zmna gelince ayrılık kaygisi yeniden ortaya cikti yaka iğnem geri döndü 😅 bunda sorin yok ondan baska neyim var sanki fakat bi uyku duzenizmiz vardi sabah en gec 7 de kalkardi 1 bucuk saatlik 2 uyku yapardi ve uykuya gecisi de cok kolay olurdu desteksiz uyuyordu lakin su özellikle 1 haftadir uyku uyumak istemiyor uykusu var gözlerini ovusturuyor agliyor ama uyumamak icin jnat ediyor mesela dun 12 de kalkti 1 bucuk saatlik uykusunu uyuyup aksam 8 de zor uyuttum bus eferde yorgun yattigi icin gece boyu surekli uyandi neden boyle oldu tek uyku icin cok erken dun gördük dayanamiyor