Kubragk8 benim buyuk kızım grip olmustu 5 bucuk aylık kardesinede bulastı emziriyormusunuz bilmiyorum ama hastalanmayan cocuk sayfasinda gormustum sarımsak yutup emzirme kampı yapmak gerekiyormus yani 2 3 saati beklemeden her firsatta emzirmek bende sabah aksam sarimsak yuttum saat basi neredeyse meme teklif ettim bazen 4 5 cekti birakti bazen aktif emdi 2 3 saatte bir serum fizyolojik ve siringa ile burnunu temizledim cok sukur 2 3 gune gecti ve bu surecte agir gecirmedi