acemi_annee-23_ Kızlar 1 yıllık kira sözleşmemiz var. Ama çıkmak istiyoruz. Ev sahibine kalanların hepsini ödemmemiz mi gerekir? Nasıl oluyor bilen varmıdır
Hep_mi_uykusuz acemi_annee-23_ Evv sahibiniz anlayisli ise isteemez bizde bi kc kez dusunduk tasinmayi sozlesme gunune cok var diye o farki odemek istemedik
Deletedmom_8 acemi_annee-23_ yani bildiğim kadarıyla evden çıkarsanız sözleşme süresi ödeniyor. Ama arkadaşın da dediği gibi ev sahibi görmezden gelirse sıkıntı olmaz.
Dmt-01 acemi_annee-23_ öyle bişey olduğunu sanmıyorum ama evi tutarken depozito verdiyseniz o yanar sadece hatta bize sözleşme imzalarkan emlakçı demişti ki seneniz dolmadan çıkarsanız ya da sözleşme yenileme dönemi dışında kışın çıkacak olursanız depozitonuz yanar demişti