Rosequeen1 Hiranurunannesii1 her türlü alıştırma bardağı suluk biberon denedim asla içmedi. Çay bardagiyla iciyo. Çocuğum memur çocuğu olduğunun farkında heralde ruhu fakir masrafa gerek yok mesajı veriyo ama anası durur mu bi alıştırma bardağı daha alıyo
Valeria kurabiyem28 kaç aylık? Su içmek istemiyodu bizimki de her yolu denedim en son kendi yine ilk aldığım bardakla içmeye başladı. Zamanı var sanırım🤷🏻♀️
kurabiyem28 Valeria 6+16 günlük. İlk doğduğunda sütümü sağardım. Biberon güzel tutardı. Sarılığımız geçince Biberonu bıraktım unutmuş. Bakalım ne zaman kabul edecek. Ne zaman içmeye başladı
Zlm Hiranurunannesii1 aventin sulugu ile sonra pipetli suluk kullandım. Ama ara ara hep bardak ve şişe ile verdim alışsın diye şimdi 16 aylık kendisi bardakla icebiliyo