13aylik oğlum ateşlendi ertesi doktora gittik boğaz enfeksiyonu çıktı antibiyotik ve bikac ilaç yazıldi antibiyotik üç gün verdim sadece günde bir oda iki kere normal de çünkü verdikçe kustu tadindan dolayı içmek istemedi neyse ben bunu kesti üç kere zorla anca verdim doktor bı hafta düzenli ver dedi veremedim ama iyileşti şimdi öksürük var oda hafifledi ama kafama taktm öksürüyor balgam var fokur fokur onu nasıl gecirebilirim antibiyotik şart mı o durum da ciğerlerine enfeksiyon inme durumu nasıl oluyor hikirti falan vardı o geçmiş şuan sadece öksürük balgam var öksürürken fokurduyor ilaca gerek var mı sizce?