ipek_dfn22 bebeğin sadece aç olduğu için değil, susadığı için, senin sıcaklığına ihtiyacı olduğu için, anne karnı huzurunu aradığı için daha bir sürü sebebi vardı da unuttum bunlar için sürekli memede kalmak istiyor eğer sütüm çok geliyor diyorsan Bi yandan sağ, sağdığın göğsünde tut, zaten 3 ay sürecek bu sonrasında gözleri sağa sola kaydığı için memede çok durmuyorlar, tadını çıkar, bol bol ten tene temas yap, bir de kendine emzirirken uyuyabileceğin bir pozisyon bul, bebeğinin güvende olduğu, o zaman sende dinlenmiş olursun