Yurtdisinsa yaşıyorum ve kızımın takipli hemşiresi (burda doktor degil hemşireler takip ediyor ve kontrolleri yapıyor. Doktorlar bazı dönemlerde kontrolünü yapiyor) demir ilacı kullanmasına gerek yok, yedigi yiyeceklerden aliyor zaten. Boş yere neden başlayalım dedi. Ben gercekten anlamıyorum ülkeler arasi farklılıkları. 😟😓🧐