İyi geceler sevgili anneler bu sabah yoğun ateş ile uyandık bebeğim altı buçuk aylık. Başta evham yapmak istemedim bebeğimi izledim henüz dış çıkarmadığı için dişten dolayıdır diye düşündüm. Akşam 39 dereceyi görünce acile gittim yapılan testler sonucunda dişten olmadığını kanda enfeksiyonun çok yukseldigini söyledi doktorumuz. CRP değeri 55. Antibiyotik başladı. İlk defa geliyor başımıza tecrübeli anneler bu neden olur nasıl bir yol izlemem gerekli yardımcı olur musunuz lütfen 😔