Betul-08 şuan dsha kuccuk annesi çok çabuk acikiyordur deliksiz uyumasi zor o aylarda gece gündüz kavramını yok daha ilk 4 aya kdr zamanla uykuları artacak acıkma sureleri emzirin ninni açın uyutmaya deneyin bebginizi sevin öylede uyur benim kziim uyuyordu mesela yüzünü severek halada 13.5 aylık yüzünü saçlarını sevdirtterek uyutturur kendisini 9 da uyudu benim kızım 3 te kalkti gece mam içti uyudu şimdi artik😊🙏