Daha önce cok kez turşu yaptım ama bu kez yaptığım turşular farklı farklı. 5-6 gün önce 2 tane 3 litrelik cam kavanoza turşu yaptım. Birinin üstünde beyaz tabaka gibi bişey olmuş. Biri de köpürmüş ve bi salatalık alıp yedim aşırı yumuşaktı. Ne yapmam lazım ? İçine tuz sirke vs bişeyler eklemeliyim ama ne ? Nasıl kurtaracağım bu durumu