Busraayar kaşık mamaları sağlıklı değil hemde bebişiniz çok küçük daha bence 6. Ayı bekleyin şuan ek gıdaya ihtiyacı yok ki daha minnoş :) ben oğluma 8. Ayına kadar kaşık maması vermedim daha sonralarında bir kaç defa verdim onda da aptamil ya da hipp kullandım diğerlerinin içerikleri çok kötü( arı mama hero baby vs) kesinlikle kullanmayın derim şuanda 1 yaşında bebek irmiğiyle muhallebi yapıyorum içine elma yada şeftali muz falan koyuyorum biraz ceviz bazen pekmez al sana kaşık maması içinde ne olduğunu biliyorum en azından :D