Neslihali Sezaryen yerinin sağ köşesinde iltİhap var küçük bi yerinde. Yayılır mı bu durumu yaşayan var mı?
Alparslan616161 Neslihali bende 3 nokta şeklinde oldu ama geçti yayılmadı doktor normal dedi hatta patlayıp aktıda o genellikle karnın dikişleri kapatması yla oluyor
Alparslan616161 Neslihali kendiliğinden geçti zaten doğum yaptıktan sonra aksefmi neydi öyle Bi antibiyotik e başlıyorlar ama onunla alakası yok çünkü onu kullandığım zaman çıkmıştı
Neslihali Alparslan616161 50 gün oldu dogum yapalı gayet iyiydi ameliyat yeri ama iki gündür sağ köşede hafif bi iltihap var korktum doktora da ulaşamadım