24 yaşındayım ve bu zamana kadar maalesef tırnak yeme hastalığım var ne yaptıysam başaramadım bunu yenmeyi. Protez tırnak düşünüyorum fakat abdest konusunda kaygım var. İnternetten baktığımda hastalık vs tedavi amaçlı olursa sıkıntı olmaz deniliyor ama bilgisi olan yazabilir mi