Jelibon dimi ortalamaya bakıyorum da normal evet çişli bezin sıklıklığı da azaldı ama ayına bağlıyorum onuda dolu dolu alıyorum 4 saate falan birazda ondan endiselendim birde gecen gün komsum her gün nasıl yapmıyor doymuyor benim cocuklarım her gün kesin yapardı diyince aklımı kurcaladı normalde asla takmam ama resmen kafamda yer etti bu düsünce 😔