Tubis_0 kuzucum hiç kafana takma, eninde sonunda geçiyor çünkü. Benim de çok sürmüştü ve yemin ederim günlerce ağladım geçmiyor diye. Bütün tetkikleri yaptık doktorumla birlikte, meğerse anne sütü sarılığı geçiriyormuş kızım. O da uzun sürermiş. 3- 3.5 ay sürdü bizim ve geçti çok şükür. O yüzden çok kafana takma muhtemelen o da öyle.
İnşaAllah en kısa zamanda geçsin gitsin.