Hanımlar iyi geceler herkese 🌼 8 aylık bebeğimde öksürük başladı. Antibiyotik, ilaç vs zorda kalmadıkça kullanmıyorum. Evde yaptığınız doğal birşeyler varsa tavsiye edeceğiniz, öğrenmek isterim.. ☺️🙏
Sizler neler yapıyorsunuz, öksürük başlangıcında merak ediyorum ☺️🌼