Erva0607 geçmiş olsun öncelikle benim bebeğim de 3 4 aylıkken aynı şekilde oldu ama kıştı o zamanlar. Ebe olan kuzenim odayı nemli tutmamı istedi kasede kaynar suya viks koydum kalerifer üzerinde bütün gün nemli kaldı burnunu açıyor daha rahat uyuyor dene istersen ama bebeğin küçük viks çok koyma bence çay kaşığının yarısı kadar yeterli odada çocuktan uzak bir alana bırak. Ayrıca yastık kullanıyorsan o da yüksek tutar rahat nefes alır kullanmıyorsan yatağının altına kafa kısmına ince pike tarzı birşey katlayıp kafa kısmını yükseltebilirsin denemeye değer bence bende çok işe yaratmıştı inşallah sende de yarar 😒