Mombiee Merhabalar, 7 buçuk aylık kızımın yaklaşık 1 aydır özel bölgesinde pişik var, epey kızarık görünüyor. Bu durumun onu rahatsız ettiğini fark edebiliyorum hareketlerinden. Asitli çiş midir acaba sebebi, bunuu tecrübe eden, önerisi olan var mıdır?
Asyaveannesi04 Mombiee troysd kullandım eğer pişik olduğuna eminseniz 3 günde geçirdi 15 tl gibi bir fiyatı var
Hellomoto Mombiee primadan sleepye geçiş yaptık 1 hafta önce 2 günde kızımın özel bölgesi yanmış gibi kıp kırmızı oldu sabah baktığımda öyleydi sürekli yıkıyorum travazol mustella geçirdi şükür. Gece uyurken bezini çıkarıyorum artık
Babyloveee Mombiee gün içinde ara ara havalandırın, terleyip havasız kaldığı için oluyor hamezinc krem çok iyi geliyor
tTgbaa Mombiee ateş yapmaya bilir kokulu olabilir rengi değişik olabilir bu şekilde pişik olabilir bizdede oldu koku ve rengi sarıydı baya ama ateş olmazdı hiç yani bence yaptırın bi test pişik geçsin biran önce canı yanıyodur
Hellomoto Mombiee gece çiş yapmıyor sabah uyanır uyanmaz yapıyor yanımda bakim örtüsü bulunduruyorum kalkamazsam altına sererim diye kalkabilirsem hemen leğene yaptırıyorum. Eğer gece çişini yapıyorsa altına bisey serebilirsiniz. Deneyin bi belkide gece yapmiyordur sabaha karşı yapıyor olabilir sabah bezi dolu olduğunu görüp gece yapmış diye düşünüyor olabilirsiniz. Bende öyle sanıyordum önceden
yorgunanneeeee Mombiee Emziriyorsanız günde 5 6 kere anne sütü sürün. Bepanthol yada mustelanın pişik kremi güzel kullanabilirsiniz. Arkadaşım hametan kremini mavi rengini kullanıyo onun da çok etkili olduğunu söylemişti eczaneden alabilirsiniz geçmiş olsun 🙏🏻
Mrvekpk Mombiee ayni sorunu bizde yasadik normalde hic pisik olmayan kizimin poposu kizarmaya basladi meger mantar olusmus hemen ilacla hallettk cok sükür gecti sende mantar mi pisik mi ondan emin ol canm ona gore tedavi uygula mantarsa cok hizli yayiliyo haberin olsn