Merhaba arkadaşlar 14 aylık bebeğim üç gundur emzirirken defalarca sürekli ısırıyor artık göğüs ucum kesik kesik yara ve kan toplamış emzirmeyi sonlandirmak istemiyorum aslinda üzülüyorum kendimi suçlu gibi hissediyorum ama bu şekilde cok canım acıyor emziremiyorum tek seferde birakirsan göğsün siser daha cok acı cekersin diyorlar sizce ne yapabilirim bu sekilde emzirme sonlandiran varmi 😔😔