Merhaba kızım 3 buçuk aylık tam dönememesine rağmen ayaklarını kaldırıp boşluğa gelmesiyle birlikte yataktan düştü kızımı yüz üstü bir şekilde yerde buldum direk parke üzerine düşmüştü kafasında bir kızarıklık yok bacağına ilk derbeyi almış gibi görünüyor daha sonra kalça ve burun 2 saat uyanık kaldı şimdi uyuyor sizce birşey olurmu (herhangi bir yerinde kızarıklık veya morluk şişlik v.s yok )