Saresma_ Uyumaz çünkü başka türlü uykuya nasıl geçeceğini bilmiyor. Bunu da siz öğretecek siniz 😊 uyandığı zaman Emzirmedim. Kucağımda sakinlestirip uyuttum tekrar uyandı tekrar ağladı vs sabaha kadar böyle devam etti. 2 gün de unuttu . Şu an 15 aylık. 6. Ayından itibaren akşam 7 de yatıp sabah 8 de uyanır. Ama benim kızım doğduğundan itibaren kendi odasında kendi uyur. Bunun artısı var tabi.. Bu konuda yapacak pek bişe yok maalesef. Kararlı olup ağlamasına dayancaksiniz.