Ahsenk Kızlar 6. Ay ile birlikte ve ilerleyen aylarda ek gıda yanında anne sütünü nasıl ve ne zaman verdiniz. Hangi ay ek gıda anne sütünden çok veriliyor
Asyaveannesi04 Ahsenk benimki şuan 8.5 aylık ek gıdaya 5ay 20 günlükken başladım, tadımlara ozaman hala baya süt içiyordu ama şimdi eskisi gibi içmiyor beni emiyor 4 saat işe gittiğimde 180 felan içiyor
Asyaveannesi04 Ahsenk oluyor oluyor hiç telaş yapmayın ben doğum yaptığımdan beri hala sağıyorum ilk zamanlar göğüsler terbiye olmadığı için iyiki de sağıp buzluğa atmışım çok işime yaradı o sütler
RuzgarMommys Ayda ek gıdaya başlanıyor ama gerçekten ek olarak anne sütü full devam yine Anne sütü ile ek gıda ancak 1 yaştan sonra %50 %50 oluyor sonrasında ek gıda %75 ile öne geçiyor
Ahsenk RuzgarMommys 10 ay da ek gıdası ana öğün olanları gördüm de, gece 1 kez mama veriyor gündüz hep ek gıda
RuzgarMommys Ahsenk humm günde 1 mama çok az ama :/ Kahvaltı öğlen akşam ek gıda zaten gece yatmadan mama olur mutlaka yada doyurucu bir gece maması aralarda ara öğün extra da çocuk istedikçe emzirir yada mama verirsin