Akalinbetul_8 Kızlar ogum 3 kg dogdu sonra 23 aguatos da 2750(cıplak) dştü (sarılık vardı) sonrada 25 gunde 1 kg almış kaynanam dıyorkı gec gelişigor dogrumh sizin bebekler ne kadar aldı oglum 17 eylülde bir aylıı oldu 3700(cıplak)
333 Akalinbetul_8 gayet iyi kilosu kaynanaya bakma sen bu kaynanalar doktorlardan bilgililer maşallah 😂
Akalinbetul_8 MutluYaprak ya saglık ocakları cook kötu olmadıkca kötu demıyolar sordum yoksa onların ıcın en en basıt kotğ seviye olmalı
tineanigra Akalinbetul_8 kilo sağlık demek değil gelişimi iyi demek de değil. Kilo alımı yeterli ve sağlıklı ise gerisi boş
Afk Akalinbetul_8 bizim toplumda zaten şişman bebek sağlıklı diye düşünülüyor ama değil bence gayet iyi skz ona bakmayın bir zamanda bana yaptılar umursamadım ben ben 27 yaşında 50 kiloyum. Bırakın buda annesi gibi zayıf llsun ilerde vereyim diye ağlamasından iyidir derdim
Deletedmom_54 Akalinbetul_8 maşallah çok güzel kilo almış üst kiloya ulaşmış suan. bebeğim ilk 3 hafta kilo alamamıştı sınırlarını falan sağlık ocağındaki ebe sağ olsun baya beynime çakmıştı
mimikkralicesi Akalinbetul_8 5kg mı alması lazımmış prof dr kaynananız ne diyor bu duruma😂 Kilo alımı gayet iyi takmayın onu kafanıza
Bebegimm1 Akalinbetul_8 ilk hafta kilo veriyorlar ödem olusuyor tabi bazi bebekler vermeyebiliyor.benmkide vermisti ilk aylar 1 kiloya yakin alirlar 3.ayindan snra gram alirlar endise etmeyin benden tavsiye ettafi pek takmayin herkes bir seyler söyler doktordan baska kimseyi dinlemeyin derim bebeginiz gec gelismemis olmasi gerektigi gibi ilerliyor
Kubrahmet0807 Ben kızımı özel doktora götürüyorum ve demişti ki 2 haftada 500 gram alması çok iyi. Yani çok iyi kilo almış çocuğunuz en fazla alabileceği kadar almış.