Asyapolat Lc Waikiki mi yoksa e bebek in mi daha kaliteli. En sıcak tutan kullanıp memnun kaldığınız var mı?
MutluYaprak Asyapolat ben geçen sene ebebek ten almıştım çok kalite geldi koskoca kışta hiç çıkarmadan giydik hiç birşey olmadı
Asyapolat MutluYaprak çok teşekkürler peki kalıbı nasıl kızım şubatta 1 yaşında olacak. 9-12 ay mı almalıyım yoksa 12-18 mi