Bende kullanıyorum ama tek başına yeterli olmuyor bence , sonuçta sadece çekme özelliği ve görüneni alabiliyorsunuz, ben serum suyu alıyorum şırıngayla burun deliklerine sıkıyorum zaten ne var ne yok akıyor sonrada otribebe ile tekrar çekiyorum normalde sadece otribebeyle çekmeye çalışıyordum ama doktorumuz bı şekilde yapmamızı önerdi
bebeğim 1aylıkken böyle yapmaya başladım arada çok farkı görünce inanamadım