Elis04aksa04 mrb ben kırk çıktıktan kısa bir sure sonra adet gördüm..ama çok yoğun bir şekilde aciilik olucak kadar..normal günlük işlerini yapamicak kadardim ilk olduğumda..sonraki ay yine aksatmadan oldum..şuan 5 aydır her ay oluyorum sadece maksimum bir hafta geciktigi oluyo..ama kanama miktarı çok aşırı fazla olmasa da doğum öncesi gibi değil hala rengi miktarı değişik düzeyde..hala doğum etkileri devam ediyo..ama ilk olma coook kötü olmustu benim…