Efeymen GALADRiELL canım ateş tek başına olmuyor genelde altında yatan bir enfeksiyon oluyor diş ateşi 38 i geçmiyor diye biliyorum ılık duş ve colpol ver takip et yoksa acile git
Civciv222 GALADRiELL aslında goturebilirsin doktora koltuk altına kasigina ıslak bez koy baktın düşmüyor götür hemen 1 saat içinde biraz rahatlatlatmasi lazım şurubun
Deletedmom_54 GALADRiELL ayak altına limon sürebilirsin ateş için çok iyi 1 tatlı kaşığına yakın limon sıkıp içir Buda çok etkili ateş düşürücü şurubu ver 39 yüksek b ateş çünkü
Ummahan250820 GALADRiELL canım önce ılık duş aşdır çoraplarına bolca limon sık giydir eklem yerlerine başına ılık bez koy calpol içir 1 2 saate düşmezse doktora götür bence çünkü ateşi biraz yüksek
Afk Efeymen aynen diş ateşi 38 i geçmez demişti doktor bize ve boğazında kızarıklık var ondan olmuş demişti
GALADRiELL Civciv222 ıslak bez koyuyoruz ama soğuktan galiba çok ağlıyor başka bir yolu yok mu acaba gece ne sıklıkla atrşine bakmam lazım bir anda yüks3lir mi ateşi
Efeymen GALADRiELL bizde üç gün önce öyleydik diş sandım ve dişte patlattı üst üste iki diş ve hemen grip oldu ikisi çakıştı duş ve calpolle atlattık muhtemelen gribal enfeksiyon
Civciv222 GALADRiELL canım sen şimdi uyuma ateşi yüksek zaten düşürmeden uyuma ağlasın acilde de o şekil koyuyorlar .
Efeymen GALADRiELL bi duş aldır baktinki inatcı ateş degil böle böle atlatırsın götürsek iyide hemen antibiyotik başlatıyorlar bu gece gözlemle annesi diş dönemindeler çünki benim çocuklar bu dönemi hep grip olarak geçiriyor ve peşine diş geliyor
Erva0607 Bekleme hiç direk götür doktora aynı durumu 4 gün önce yaşadım rabbim kimseye yaşatmasın çok zor ama evde çözüm olmuyor bişey çok geçmişlolsun
GALADRiELL Efeymen hala aynı ateşi çıkıyor sürejli ilacın etkisi geçtiği gibi tekrar ateşi çıkıyor . Doktor boğazına ve kulağına baktı kızarmış dedi enfeksiyonmuş 😕