Drn3 olabilir belki mamadan değildir. Doktor bana biogaia damla verdi Kullanmıştım gaza çok iyi geldi. Bida yazdi doktor iyi geliyor ama yine inlemeye başlıyor ıkınıyor kakasını yapinca rahatlıyor. Bende mamasina 2,3 kaşık zeytinyağ döküyorum.. masaj yapiyorum ilk çocuğumada evolvia mama kullandım.. memnun kaldım..
mide-barsak sistemiyle ilgili semptomların gözlendiği bozukluklardır. BİOGAİA®, bozulmuş barsak florasında dengeyi sağlayarak, ishal, kabızlık, gaz, karın ağrısı, barsakların sancılı durumları (kolik) gibi sindirim sistemi bozukluklarının ve immün sistem bozukluklarının tedavisinde kullanılır.