Arkadaşlar merhaba oğluşum 11 aylık 5 Ekim’de sünnet olucak,şehir Hastanesi’nde ama hastane lokal anestezi yerine genel anestezi yapiyorlarmış ben sadece o bölgenin uyuşmasini istiyorum genel anesteziden yana içimde korkular var o kadar haber falan görünce annelik işte bir endişe kaplıyor içimi bebeklerini genel anesteziyle sünnet eden anneler herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı? İçimi rahatlatın biraz lütfen kötü sonuçları anlatmayın daha da korkmak istemiyorum şimdiden teşekkür ederim ❤️