Hanımlar merhaba
Bebeklik dönemimiz 1 yaşına kadar alerji ile geçti.Şuan 3 yaşında.Çok şükür atlattık. Alerji testi için gittiğimizde kapsamlı kan testleri yaptık ve oğlumun bağışıklığı ilaçla düzelecek seviyede düşük çıktı. İlacı kullanıyoruz ama gelin görün ki oğlum geçen ay tam 3 kere hastalandı. Bu ayda bu 2. Hastalığı. Ateş, öksürük, burun akıntısı sürekli yaşıyoruz. 1,5 ayda 3 kutu antibiyotik kullandık. İlaçları kullanıyoruz iğne oluyoruz iyi, ilaçlar bitiyor başa sarıyoruz. Antibiyotiği dün bitti bugün başa sardık. Yine doktora gittik bu sefer antibiyotik istemedik. Almadık. Hava kullanıcaz doktor önerisi ile.
İçinizde bu durumu bizim gibi sık yaşayan varsa önerebileceğiniz bişey varsa yardımcı olmanızı isticem. İnanın psikolojim bu durumdan artık yerle bir…..