Mavi04 Geçen tv de gördüm ilk çocuklarını smadan kaybetmişler şimdi çocuk doğmuş o da smalıymış. Bunlara engel lazım. Allahın takdiri olabiliyor tabi.
Cidden hangi birine içimiz yansın. Geçen arama boşluğuna sma yazdım dünyanın bebeği çıktı. Tek tek baktım ağladım. Ama elimden ne gelir ki aralarından bi tane seçip attım bir mesaj. Ucu bucağı yok ki. Eylem, grev biley yapsa gönüllüler, aileler.. seslerini duyursalar.. Devletin tek yaptığı kampanyaya izin vermek ve test yaptırmak.