AhsenAhsen Kızlar doğum parası nasıl alınıyor ? Ben çalışmıyorum yinede alabilir miyim ? Bir yere başvuru yapıyor muyuz??
Asyaveannesi04 AhsenAhsen bildiğim kadarıyla doğum parası alabilmek için belli bir süre sgklı çalışmış olmanız gerek doğumdan önce
bglm AhsenAhsen süt parasımıydı Google den bakarmışsınız ılk çocuk 300 ıkıncı 600 muydu ona bakarmısınız o aklıma geldı
AhsenAhsen Asyaveannesi04 teşekkür ederim. Doğum raporunu Aile ve sosyal politikalar bakanlğına vermemiz gerekiyormuş çocuk yardımı için.