Norveckizi Kullanan var mı kızlar ? Öncelikle memnun musunuz ? Ben kutusunu atmışım ya 🤦 1) mamayı toz haliyle buz dolabında mi saklıyorsunuz ? İkinci sorum ise 30 ml suya bir ölçek şeklinde hesaplıyoruz demi ?
AAhsenn Norveckizi güneş görmeyen normal mutfak dolabında saklıyorum 30 cc suya 1 ölçek 60 cc 2 ölçek o şekilde ölçülendirmesi Normal hipp kullandık ama keçi sütlü kullanmadım hiç iyi bir marka