Zehraa1 bence ne mam ne süt başlamayın gece uyanınca ya su verin ya da direkt uyumaya alıştırın. Bu sefer her uyandığında süt vs ister.. Ben 23.ayda tümden kestim memeden ve geceleri su içip yatıyor. Bir dönem süt vermiştim her uyandığında süt istedi o da bi krize döndü 🤦🏻♀️ çok süt de iyi bişey değil..
Siz tümden mi kesmek istiyorsunuz yoksa sadece geceyi mi?