Umutcagla 12 senelik çocuk dr umuz var..beni de tanır yani her ay gitmediğim halde..ilk dönem kızımın kalbinde bir üfürm duymuştu ve kardiyolojiye gitmiştik temiz çıktı..sonraki randevularda da hep sordu ve sonuç kağıdını gösteriyordum 😁 yani ne kadar tanısalarda dr lar hep hatırlatıyorlar, söylüyorlar hiç takılmayın buna😉😉