Gulsum1234__ Kızlar bebişim 51 günlük 4 gündür kakasını yapamıyordu acile gittik lağman yapıldı orda yaptı ama sonrasında yine yapamıyor acaba maması mı kabız yapıyor ? Bebelac gold kullanıyorum bu problemi yaşayan var mı?
Tazeanne0650 Gulsum1234__ evet bizde kabız yaptı ikizlerim var sma geçtik şimdi çok rahatız ama her çocukta aynı olmuyor sma kabız yaptı diyen de var rahatlattı diyen de. Ayrıca 5 günlük kaka yapmaması kabızlık sayılmıyor doktor 8-9 gün sonrası sorun demişti ama insanın içi rahat etmiyor sizi anlıyorum hele bir de ıkınıyorsa falan baya zor.
Tazeanne0650 Gulsum1234__ mamasına 1 çay kaşığı zeytinyağ koyabilirsiniz tabi isterseniz ben bunun dışında bişey vermedim sonra mamayı değiştirdim 60 günlüğüz
Gulsum1234__ @Tazeanne0650 benimde yeğenim aptamil kullanıyordu kabızlık problemi oldu yani kakasını yapamıyordu bebelac gold geçtiler bende direk bebelac gold ile başladım ama dediğiniz gibi her bebek farklı oluyor önceden kakasını yapabiliyordu günde bir kaç defa hatta 4 gün boyunca yapamayınca endişelendik ve dediğiniz gibi çok ıkınması oluyordu şuan yine devam ediyor ıkınması birde sma deneyim bakalım
Gulsum1234__ @Tazeanne0650 teşekkür ederim canım tavsiyelerin için zeytinyağı yapıyorum inşallah faydası olur ❤️
Tazeanne0650 Gulsum1234__ rica ederimm🙏🌸🌸 inşallah olur keşke bebekler hep rahat olsa 😇 ben sma optipro 1 kullanıyorum size de tavsiye ederim