Demetibo78 korkmayın benimde dikisim atmıştı 10.gün kontrolünde doktor söyledi iç dış baya dikisim vardı kendiliğinden kaynayacagini söyledi ben çok korktum çok inanmadım ama 40.gün kontrolüne gittiğimde kaynamış bir sorun yok dediler sizin gibi doğum sonrası benimde alttan muayene korkum olmuştu ama korkulacak bisey değil mutlaka muayene olmaya gidin