Merhaba güzel anneler sizlerden öneri istiyorm. 3aylık bebeğim var sütüm yetersiz olduğu için mama destek alıyorum. Sütümü artması için herşey yaptım emzirdim su içtim neler nelerama az yani bence yetiyor ama eşime ve kayınvalideme göre sütüm yetersiz. Mama veriyorum o zamanda. Mamadan kesmek istyrm emziriyrm her fırsatta ama ağladığı zaman bu çocuk aç doymuyor sütün az geliyosa mama yapalım VS gibi seyler söylüyolar zaten piskoloji olarak süte odaklanmşm artmıyo diye üzülyrum bunu habire söyledikçede sinirlerim geriliyor meme yetmiyo mama verelm onlar yüzünden de mamayı kesemyrum kayınvalidemin evinde kalıyoruz şu an bazen seaimi çıkarmıyorum bazen de eşmle bu konu hakkında tartışıyoruz bana birşey önerin napmalıyım?