Ahdevefa Arkadaşlar kızım daha yeni 1 yaşına girdi anne sütü alıyor hala ama hiçbir şey yemiyor ne de olsa artık büyüdü o süt onu doyurmuyor gece de çok fazla uyanıyor aç olduğu için öneriniz var mı siz yemeğen bebeklerinize ne yaptınız ?
Bircaykoyicelim Ahdevefa çok fazla uyanıyor aç olduğu için Aç olduğu için değil. Alışkın olduğu için uyaniyor. 6 aylıkken biraktik gece beslenmesini. 1 yaşında bebeğiniz. Açlıktan uyanması mümkün değil inanın😊 Gün içinde emiyor. Gece emiyor. Yememesi çok normal. Gece beslenmesini kesin. Gün içinde de sabah ve akşamları emzirirseniz. Yemeğini rahatlıkla yer. Emin olun 😊
Mslakn Bircaykoyicelim 6. Ayda gece acılır ama bebekler nasl kestınız oglumda 8 aylık 4 kere uyanır en az bende kesmek ıstıyorum
Bircaykoyicelim Ahdevefa 15 aylık gülüm. Sabah 9 da Kahfalti yapıyor 12 de uyuyor 4 de uyanıyor. 4 buçuk ta yemek yiyor. Aralarda tabi meyvesinin de yiyor 6 gibi tekrar sebze yemeği yiyor. Akşamları hep sebze yapıyorum. Çünkü 7de mamasını içip uyuyor. Ağır olmaması için. Sabah 8 de uyanıyor.
Ahdevefa Bircaykoyicelim mesela kahvaltı içerikleri neler karışım şeklinde mi ayrı ayrı mı ya da gün içinde çorbası oluyor mu mutlaka
Bircaykoyicelim Mslakn 8 saat beslenmeden uyuyabilirler. 6 aydan sonrasi açlık değil alışkanlık oluyor. Ve bu bebeğiniz büyüdükçe daha sık emmesine ve uyanmasına neden oluyor. Aya biraktircagim gün akşam uyutmadan önce emzirdim son kez. Uyanınca vermedim. Ağladı tabii sabah kadar Kucağımda sakinlestirdim gezdirdim. Uyudu tekrar uyandı ağladı vs. Sabahladik tabi. 2 gün de unuttu.
Bircaykoyicelim Ahdevefa tek tek veriyorum. Peynirin her türküsünü yer çok seviyor. Zeytin, yumurta, salatalık kapya biber .yaban mersini, elma ben her öğünün yanına meyvesini de koyuyorum. Öyle çok seviyor kızım.