Kızlar.. kızım 5 yaşında ayda 1 ateşlenir ama bogaz enfeksiyonundan.. ve vucudunda degil ama bacaklarinda hep morluk oluşuyor bir yere çarpmış gibi.. bu aksamda aniden ateşlendi şurup verdim dustu hemen..halbuki gündüz gayet iyiydi. İnternete baktığımda hic iyi seyler yazmiyor.. lösemi belirtileri sadece morluk ve surekli ates mi ?