_11pnr_13thr kizlar teyzemlerin bahcesinde sokak kediler vardi oglumun elini tirmalayip dislediler birsey olurmu oglum 9,5 aylik ne gibi onlem almaliyim. sabunladi babasi disledigi alani kantron yagi surecegim baska neler yapabilirim
Gmznr2909 _11pnr_13thr sokak hayvanı ise hastaneye gitmeniz lazim 9 aylik bebeğiniz muhtemelen bütün aşıları tam değil bebeğinin ve sokak hayvanlarını da pek asilamiyorlar ben mantıklısı hastaneye gitmek
iyilik80 _11pnr_13thr kuduz asisi olmasi lazim hastaneye gidin hemen. Oyle evde yapilan seylerle olacak degil. Oglumuda dislemisti hemen goturduk asi yaptirdik.
Birdunyabircennetannesi _11pnr_13thr Eğer aşısızsa doktora götürün mutlaka. Aşılı bir kediyse hiçbir şey olmaz korkmayın
124dorukcum124 Evcil olmayan sokak hayvanı yaralamalarında acilen akar suya tutup açık yara haline gelmiş ise kanın bir miktar akıtılması gerekir vakit kaybetmeden hastaneye götürün hayvanda parazit var mı kuduz mu bilemeyiz
_11pnr_13thr Birdunyabircennetannesi sokak kedisiydi asili olup olmadigini bilmiyorim bahcede devamli sevilen bir kediydi devamli goz onunde olan bir kediydi😥😢😪
Birdunyabircennetannesi _11pnr_13thr Bir doktora götürün bence. Kedi beslemiş bir insanım. Kedim hep tirmalardi isirirdi ama aşılıydı kedim. Sokak kedisi sonuçta. Aslında kediler çok temizdir. Hep kendilerini yalayıp temizler. Mesela kedilerin yediği şeyi yiyebilirsin ağzı tırtıklıdır köpekler gibi mikropları ağızlarında biriktiremezler bu yüzden. Ama yine de tedbir amaçlı götürün
_11pnr_13thr tamam bakalim teyzem ve yengemdede kedi var cocugum onlarlada oynuyor ama onlar asili zarar vermediler simdiye kadar bu kedi uyuyordu benim oglan seveyim deyince oda tirmaladi ve disledi asisiz olabilir ebemle gorusecegim sabah oda beni yonlendirir insallah🙏 ben karsidan severim hic elleyemem cocugum bayiliyor kedilere😊
lalbg _11pnr_13thr kanamadıysa bi sorun olmaz diyo doktorlar ama yine de bi hastaneye götürün isterseniz. Benim kızımı da kedi tırmalamıştı kanadı fakat takip edebildiğimiz bi kedi olduğu için şimdilik aşıya gerek yok demişti doktor.geçmiş olsun🌸
MiraySahin _11pnr_13thr sağlık ocağı o tür aşıları yapmiyor bilginiz olsun, normal hastanenin aciline gidip durumu anlatırsanız yardımcı olacaklardır
Nilican _11pnr_13thr hemen yapılması gerek diye biliyorum ebe değilde bir acile sorsanız en azından 112 ye danışsanız
Mmeelliikkeee _11pnr_13thr hastaneye gitmeniz gerekiyor aşı için , birde kediyi bi süre kesinlikle gözden kaybetmeyin mümkünse bi yuvaya koyun ve takip edin. Hem taşıyıcı hem hasta olabilir çocukla birlikte oda takipte kalmalı .