Cansuzana Kızlar iki gündür bebeğimin bezinde sarı leke görüyorum çişini de az yapıyor acaba aç mı kalıyor doymuyor mu. Ama keyfi yerinde. idrar yolu enfeksiyon mu kapmış acaba bilenler bana yardımcı olun lütfen 🙏
Hayriye1704 Cansuzana siz bol su için benim az su içtiğim zamanlarda öyle olurdu oğlum ve bol emzirin
Alka Cansuzana 8 aylık oğlum canım 1 aydır öyle genelde. Havalar.cok sıcak terle atıyor aldığı sıvıyı. O yüzden koyu ve az oluyor çiş
Deletedmom_123 Kuzum süt az geliyor ya da mama veriyorsan az geliyor aynılarını yaşadığım için tecrübe edindim artık