Minikprensannesi Gizemircik 37 hafta erken degil aslında dogum için sezeryan bebekler normalde 38 de alınıyor benım oglum da 37 haftalık dogdu ama gelişimde bi sıkıntı oldugunu dusunmuyorum belki tembeldir biraz korkuyorda olabılır