18 ay önce mecburi sezeryan doğum yaptım. 50 kilo ile hamile kaldım 80 kilo ile doğuma gittim tam 30 kilo aldım. Memnunmuydum evet memnundum. Sonra toplam 15 kilo vermişim vermek için birşey yapmadım tam tersi çok yedim hala yiyorum yemek boğazım maşallahı var iyi yerim emzirince de acıkıyorum çok tabi. Boyum 168 kilom 65 sizce nasıl kilom. Ben memnunum kilomdan hedefim 60 da kalmak çünkü asla ama asla 50 kilo olmak istemiyorum hiç yakışmıyordu 🥺 kilomdan memnunum fakat az biraz ayva göbeği gibi göbek var o gitse bi