Gozzy0307 Kızlar süt sağınca 3 saat oda sıcaklığında kalabiliyor ya o sütü bebeğinize içirirken ısıtıyor musunuz biraz? Mama 37 40 derece su ile hazırlanıyor ya, oda sıcaklığındaki süt maksimum 26 derecedir. Bebeğe sıkıntı yaratıyor mu
Asyaveannesi04 Gozzy0307 dolaptan çıkardığımda ısıtıyorum sağılan süt 3 saat 22-26 derece de kalabiliyor o sütü ısıtmıyorum hemen veriyorum