egekusumm Merhaba.Oğlum 1 yaşında süt içirmek istiyorum ama yok olmuyor Kaç kere denedim me yaptıysam olmadı banamısın demiyor. Bu süreçte ona nasıl süt içirebilir,nasıl sevdirebilirm?tecrübeli anneler bakabilir mi?Teşekkürler 🌸
Betul-08 egekusumm inek sütü mü. İçirmeye çalışıyorsunuz eğer öyle ise içirmeyin zaten uzmanlar 2 yaşından önce önermiyor bazıları hiç önermiyor
QueenOfDisaster egekusumm emiyorsa içmemesi normal aslında bi arkadaşım vardı onun oğlu da içmemiş hiç ama Nasıl memeden kesmiş öyle içmeye başlamış.
Pol34 egekusumm %100 doğal olduğuna inanmıyorsanız bence hiç içirmeyin elli tane şey katıyorlar inek sütlerine
Gryffindor egekusumm Tabi siz bilirsiniz ama uzmanlar sütü iki yaştan sonra öneriyorlar. Hatta hiç önermeyen uzmanlar da var. Yine de vermek isterseniz sevdiği bir meyve ile tatlandırabilirsiniz
egekusumm Betul-08 ek gıda kesinlikle yemiyor. Sadece memeyle besleniyor.sütüm de yetmiyor. Mamayı da kestim kalakaldım böyle .
Betul-08 egekusumm bebeğim 2 aylık ek gıde sürecine geçmedim o yüzden nasıl olur bebekler ne yer bilmiyorum yemekleri sevdirmeyi çalışacaksınız artık öne özel değişik yemekler yapmaya çalışın akşamlarıda yatmadan gece muhallebileri falan var sanırım yemiyor mu
livanurvealpinannesi61 egekusumm mamayı neden kestiniz ki uzmanlar 2 yaşa kadar mama verilmeli diyor. İçiyorsa mama verin süt sağlıklı değil aksine çok zararlı..
gkcf egekusumm süt içceğine meme emsin niye süt içirmeye çalışıyorsunuz ki bilimsel kanıtlanmış zararlarıda varken enli boylu bir araştırın isterseniz makale olarak ne demek istediğimi anlarsınız çok takmayın daha 1 yaşında yemezse yemesin bir gün yiyor yani bu kadar strese girmeyin benimkide öyleydi
Woody egekusumm 1 yasinda artık açlık yokluğu bilir. Gerçekten çok aç olsa yer merak etmeyin Birkaç ay böyle bir dönem oluyor. Dişleri zorluyor olabilir
Pol34 egekusumm ama sütü de içmiyormuş ki, zorlamanız tiksintiye sebep olur. Beni de zorladılar süt içmem asla. Kahveye katıyorum biraz sadece öyle içiyorum onun dışında şu yaşıma kadar ağzıma süremedim.
kelebegin_annesi egekusumm benim kızım da 22 aylık oldu geceleri mama içiyo hala ama ben süt içsin istiyorum bu gece denicem bakalım mama yerine süt içirmeyi umarım içer sizde öyle yapabilirsiniz uykudayken anlamaz belki
livanurvealpinannesi61 kelebegin_annesi neden süt içsin istiyorsunuz ki süt çok faydalı bişey değil lütfen bişeyi verirken zararı varmı yok mu araştıralım süt kemik erimesi ve geniz eti büyümesine sebep oluyor malesef..
egekusumm gkcf hayır süt içmiyor diye strese girmiyorum ki.yemek yemiyor diye strese giriyorum. en son ilk defa 1 hafta önce denedim ve Bi daha da denemedim zaten.İçmiyorsa içmiyor zorlamam ki onu