Elfidam Caglagiz taşınabilir mi düşünüyorsunuz. Bende almak istiyorum kızım çok hasta oluyor (her ay meredeyse)oğlumda 2 aylık. Mecburen rahatlatması amacıyla almak istiyorum
simsimum Caglagiz nimo da omron da kullandım ikisinden de çok memnunum ama nimo daha iyi gibime geldi daha çok hava cikariyor
Nsykt Sbhtduha ses cıkarıyor malesef ama çok çok yüksek değil tabi. Kablolu bi ürün. ama bunu önermişti doktor mutlaka kompresörlü olması gerekiyor demişti