Deletedmom_32 Zaten 7.ayında yemeye başlamıştı oda sevdiği şeyler olunca yer ufak ufak meyveyi çok sever ama üç gündür iştahı yok kızımın niye böyle oldu ya ☹️Yaşayan var mı bu durumu
Alka Deletedmom_32 bizimkide aynı. Dişten dolayı büyük ihitmal .2 tane birden çıkıyor .sizinde öyle olabilir. Bide canım ben hep 2 saatte bir emziriyorum diyelim emzirdim.2 saat sonra ek gıda veriyordum. İki üç kasık alıp bırakıyordu . Bugün 3 4 saat civarı bekledim .hepsini yedi . Belkide acikmadan teklif ediyoruz. Bilemiyorum
isimsizanne1 Bizde de birden kesildi 8 ay 15 günlük bizimki dişten dolayı görünüyor kabarmış birde maalum atak haftaları