Hillsdk Herkese merhaba Airfryer yağsız hava fritözü araştırması içerisindeyim. Kullanan ve memnun olanlar deneyimlerini ve markalarını yazarsa sevinirim.
Eski9 Hillsdk Xiaomi ve Schafer arasında kaldım bende hem küçük kibarlar çok yer kaplamaslar özellikle Xiaomi plips çok büyük ve pahalı
Deletedmom_109 Hillsdk tefal aldım memnunum azıcık yağ ile kızartma yaptım. Izgara özelliğiyle et ve tavuk yaptım bu kadar iyi sonuç beklemiyordum. Tavsiye ederim
Smrenes Hillsdk kumtel kullanıyorum 4 ay falan oldu sanırım memnunum patates köfte tavuk vs çoğu şeyi yaptım hatta kurabiye bile.. Özellikle yumurtalı ekmek efso oluyor 🤤 benim için yeterli 3.5 lt uygun fiyatlı..
MinnakvLiva Xiaomi çekirdek aileler için yeterli biz memnunuz özellikle eşim çok kullanıyor et pişiriyor sürekli 😂
Gryffindor MinnakvLiva Yaa eşim de sürekli alalım diyor ama tezgahım çok küçük istemiyorum o yüzden. Çok yer kaplıyor mu? Xiaomi 3.5 lt olanı düşünüyor
Eski9 MinnakvLiva faturaya etkisi var mı ben özellikle diyet sürecim için aşırı istiyorum yani az yağlı pişirme pratik hemrn hazırlama için özellikle. Fatura fark ediyor mu
Hillsdk MinnakvLiva Şuan çok fazla sahte ürün olduğunu söylüyorlar özellikle xiaomi için o yüzden ince eleyip sık okuyorum teşekkür ederim
kubra2608 Hillsdk o üst kısım hepsinde var üstten geliyo hava çünkü.Çok olmadı alalı temizliğini yapmadım daha 😅
Tubiiik Bi tek ben memnun olmamışım sanırım😊iade yolladım umarım denemişsiniz diye kabul sorun çıkarmazlar
Mimariye Hillsdk philips premıum xxl olanını kullanıyorum başarılı bir ürün börek tavuk sebze ve patates denedim çok güzel oldu 👍🏻